Debatni turnir za osnovnoškolce
Naša škola bila je 16.11. 2019. domaćin prvom ovogodišnjem debatnom turniru za osnovnoškolce.
Debatanti su u subotu od 9:00 do 18:00h debatirali u četiri kola na zadanu tezu: Roditelji bi trebali koristiti tehnologiju namijenjenu nadziranju djece na internetu.
Sve ekipe bile su tročlane, a najviše jedan član ekipe mogao je biti 6. razred.
Naš „Tituš“ tim – ekipu „Špan1“ činili su debatanti sedmaši; Tin, Korina i Aron koji su se prvi puta okušali u debatiranju na debatnom turniru. Kako su oni članovi našeg Erasmus tima projekta ” European heritage project” i pripremaju se za debatiranje u sklopu mobilnosti u Francusku, Španjolsku i Belgiju, ovo iskustvo im je itekako trebalo!
Naučili su puno o KP ( Karl Poper ) formatu, definiranju teze, donošenju kriterija, argumenata i potkrijepe, te o argumentiranom i jasnom iznošenju case-a (slučaja). Razvijali su suradničko učenje, kritičko promišljanje , te prezentaciju i iznošenju case-a ( slučaja ). Naučili su kako slušati i učiti od sudaca koji u analizi debate jasno ističu prednosti i nepravilnosti afirmacije, odnosno negacije. Svaki govornik afirmacije (A1,A2,A3) i negacije ( N1,N2,N3) dobiva savjete kako poboljšati svoju ulogu u case-u (slučaju).
Bilo je edukativno, poticajno, zabavno, poučno… i napornoJ.
Svaka pohvala timu „Tituš“ – ekipi „Špan1“ na uloženom trudu i dobrom domaćinstvu gostima debatantima, njihovim mentorima i sucima.
Veselimo se sljedećoj debati i novom debatnom iskustvu.
učiteljica Snježana Krezo