Sve likovne forme u prostoru OŠTB
Osim redovitih prezentiranja metodičkih izložbi 5. do 8. razreda na zidu stubišta, što je prastara tradicija škole, u našim prostorima hola i atrija se dvaput godišnje oblikuju i prigodno postave velike tematske kulise (po 6 m2 svaka – i uvijek dolaze u paru). One su vizualni okvir školskih priredbi za Božić i Dan škole. Njihove brojne verzije iz proteklih godina, uz razne druge učeničke radove običnih formata, ukljućujući i brojne kiparske radove, zabilježene su na poveznici.
Dok su scenografije, (prema zahtjevima svojih prostora) uvijek dvodimenzionalne, u metodičkim izložbama se izmjenjuju sve likovne i vizualne forme od slikarstva i skulpture, crteža, grafike i fotografije do instalacije (ili npr. projekcija učeničkih stop animacija za Otvorenih vrata škole). Zadaća im je odgoj vizualne pažnje, isticanje naročitih učeničkih postignuća (pojedinih razreda) kao i darovitosti, uz promicanje vizualne prepoznatljivosti škole i ovim oblikom uređenja njenih interijera.
Tekuće školske godine je predstavjen niz metodičkih jedinica, čije su izložbe dokumentirane na poveznici. Fotografi – INA/ Vizualni identitet bili su: Sofija K., L. Rezo, L. Holjevac, Karla K., Nika Z., Karlo S., Marijana H., Nika G. Oni su, osim metodičkih postava i scenografija, dokumentirali i sva prezentiranja – izložbe ovogodišnjeg likovnog projekta Klima se klima.
Na poveznici metodičkih izložbi moguće je pogledati i dva (od četiri) likovna rada učenika škole koji trenutno sudjeluju na ovogodišnjoj International Children’s Exhibition of Fine Arts Lidice 2023 (ICEFA) s temom Ples. Njihovi likovni radovi izabrani su za sudjelovanje na toj međunarodnoj izložbi u konkurenciji 16 416 radova, koliko ih je ove godine bilo prijavljeno iz 83 države. Sudjeluju Roko O., Julija J., Dora K. i Noa P. Njihove nagrade na ovom natjecanju također su rezultat kontinuiteta u poticanju i razvijanju darovitosti kod učenika od 5. .- 8. razreda. Ta darovitost (kako njihova, tako i brojnih drugih ovogodišnjih osmaša) se uspješno može uočiti u sveobuhvatnoj izložbi (online uradaka – mahom) u kojoj su svi autori imenovani.
Osim prigodnih kulisa, za prostor školskog hola se već odavno izvode i polu-trajne kulise. One ovaj veliki prostor čine ugodnijim, a izmjenjuju se svakih 4-5 god. Trenutne su postavljene lani, a izvedene su prema online rješenjima (lekcije Složeni ritam) učenika E. Novak i B. Imamovića.
Prve trajne kulise školskog hola (prema P. Mondrianu) sa stolcem i pojačalom na fotografiji
Ovaj foto sadržaj kulisa s priredbom preuzet je s www.ostb., Ppt. “Božić”, prim. educ. mag. M. T. (te obrađen)
Prošlogodišnja priredba nije imala tematsku poveznicu te je pozadina tog školskog događaja slobodno kreirana. U njenom ukupnom dojmu, kulisu čini zbroj pojedinačnih radova u prozorskim oknima, koji složenim ritmom propituju identitet i popularnu kulturu vizualno hipertrofiranim nizom osebujnih stilova.
Ovogodišnja je školska priredba za poveznicu imala temu Samopouzdanje. Od dva izvedena krila kulisa, u konačnom prostoru priredbe (određenom vremenskim uvjetima) korišteno je samo jedno krilo (razloženo u četiri segmenta). Detalj sasuvišne kulise (koja je kratko bila postavljena u holu) s tekstom “Vjerujem u snagu svoje mašte” pripada autoricama (tog segmenta) Nini D., L. Kolovrat i Leonardi F.
Mobil D. Kukec (međunarodno natjecanje)
Naslovnica prošlogodišnje objave “Sve izvannastavne forme LK”