Likovni radovi iz online nastave – podteme  5./6./7./8.

Likovni radovi iz online nastave – podteme 5./6./7./8.

Likovni radovi proistekli iz online nastave 5. – 8. razreda su vizualna zbirka ishoda GIK-a  – 5  i GIK-a – 6 te nastavnih jedinica sedmog i osmog razreda (PIP). Njome se  ilustrira minimalno 20 podtema, a neke su i kratko obrazložene. Rezultat su osobne prakse online nastave tijekom pandemije, vođene prema vlastitim lekcijama (ne oslanjajući se na izvore poput udžbenika ili tuđih video lekcija). Samo „vođenje“ nastave “pisano-predanim” gradivom, čije su lekcije uključivale odabrana umj. djela, fotografije, vlastite vizualne materijale, poticaje za sintezu gradiva i poticaje na vlastita promišljanja te rubrike za samovrednovanje, učenicima se svidjelo. Kroz složenije gradivo su (na)vođeni iistraživačkim zadatcima, a podteme, koje su im GIK-om bile planirane 4 sata svladali su “projektno”. Nastava je uključivala stalna samo-vrednovanja (UZU) te i kontinuiranu virtualnu izložbu (UKU) u svim učionicama mojih razreda (njih 21) za trajanja onlajna. Ova izložba uključuje oko 230 fotografija izložaka, strukturu jednog istraživačkog zadatka i primjer moga GIK-a 5. r. – zbog uspoređivanja. Također pokazuje ishode nekoliko podtema izvedenih nastavom uživo (iz razloga koji su mi važni). Fotografije svih radova su snimili učenici.

 

   

         

 

Jedan od primjera učeničkog vrednovanja virtualne učionice na kraju školske godine:
Primjer provjere naučenosti gradiva u šestom razredu nakon dvije online lekcije Odnosa mase i prostora.
Učenik  prepoznaje  ispravnost (u rubrici navedenih)  tvrdnji i točno  odgovara na tri postavljena pitanja s referentnim djelima. U zadnjoj rubrici (dobro) misli na djelo L. Bourgeois.  Njegovo favorizirano djelo pokazuje da je  on razumio pitanje, vezano uz pojam izražajnost .